Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 09:30:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Tallinna Orienteerumisneljapäevak

Toimumise aeg: alates 01.05.2025 kell 17:00 kuni 01.05.2025 kell 20:30

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Vääna-Jõesuu küla, Rannaparkla;
orienteerumine kulgeb Vääna-Jõesuu metsas

Ürituse korraldaja: Orienteerumisklubi TON, esindaja Mait Tõnisson, Tel.
5138911, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: Heiki Savitsch, Tel. 5648 0502, e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutaja: Mait Tõnisson, Tel. 5138911

Tegemist on traditsioonilise neljapäevaõhtuse rahvaspordi- ja
liikumisüritusega kõigile soovijatele (sh osalevad alaealised) ning
ürituse toimumispaika võib koguneda rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald